Leta i den här bloggen

måndag 20 mars 2017

Veckans Skiss #144

Hej måndag!

Så var det dags för en mycket lämplig och fin skiss från Veckans Skiss, med tanke på alla mina foton jag sätter in i mitt PL-album. Perfekt att blanda upp med en "PL-LO" som jag kallar det!
Och så här blev min tolkning:


Utifrån denna skiss från "Veckans Skiss":


Jag tog upp det jag verkligen gillar, och på fotot är min DT-bild för Project Life i Norge som jag nu varit med i precis 1 år. Det fotot får vara centrum för hela denna LO.

Här är lite närbilder också: 

Jag har stänkt på med lite färg, och förstärkt med några överblivna enamel dots.

Sen har jag använt massor av overlay-dekor (som jag älskar) och valde not-stämpeln på transparant papper (representerar musiken i mitt liv).


Dekorationerna:  "Love this", "Hjärtat", "family", "gräset" har jag klippt ut från ett helt overlay-ark från Amy Tangerine, som jag köpte av Cili-in-Paper.


Orientering och andra roliga aktiviteter som berikar mitt liv, har jag skrivit på maskin på transparant papper.


Dagens LO gick snabbt och på känsla!

Tack för titten!




2 kommentarer:

  1. En alldeles underbar tolkning som alltid av dig Gunilla!! Gillar massor!! Tusen tack för att du hänger med oss så troget!! Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna, så kul att du gillade den eftersom den växte fram lite slumpmässigt.

      Radera