Leta i den här bloggen

söndag 19 juni 2016

Månadsutmaning Juni hos CiLi in Paper

Innan alla sommaraktiviteter börjar tänkte jag i alla fall lägga in mitt bidrag som jag pysslat med i helgen för CiLi-in Papers månadsutmaning. 
Det var att följa en skiss:


Så här blev min tolkning som jag kombinerat med lite fuse tool - en egen påhittad variant av PL. Detta kom jag på för att LO-sidan var ett restpapper och hade därför mindre storlek än 15 X 15 tum. Så jag har skapat 5 extrafickor på en vanlig 15X15 tums plastficka: 


Här nedan syns lite småpynt som jag stängt in i en ficka med hjälp av en "fuse-tool".
Sen för att få lite kontrast så har jag stämplat med vattenfast stämpel ovanpå fickan.  

Tack för att ni tittade in i mitt krypin!

I detta projekt har jag använt gammalt papper, pynt och confetti från Tiger (TGR), material från Siraps-boxen dvs "PL-boxen" från Sirap i Paris, transparanta pappersbitar som jag stämplat på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar