Leta i den här bloggen

fredag 17 juni 2016

En liten butik i Mörrum - tävling i juni

Då kändes det dags för att hoppa på en utmaning och det blev den på "En liten butik". Där man skulle inspireras av citatet: 


att bara leva är inte tillräckligt, sade fjärilen
man måste ha solsken, frihet och lite blommor
Hans Christian Andersen



Så jag spann vidare med det som är JAG dvs livet är roligare med lite kontraster. Man uppskattar det roliga om man innan hade tråkigt. Eftersom jag gillar korsord så har jag använt ett sånt papper och skrivit in det jag gillar och hittat kontraster i dessa. 

De tre fotona visar en tavla som jag gjorde på en kurs. Jag älskar ju scrap book, och det här är före och efter tavlan blev färdig - även det visar kontraster. 

Tack för titten!

2 kommentarer:

  1. Härlig LO, Gunilla!
    Tack för att du är med och tävlar hos En liten butik!
    Kram
    Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  2. Jättefin LO Gunilla!! Rolig twist också!! Tusen tack för att du delar med dig hos oss på En Liten Butik!! Kram Anna :)

    SvaraRadera