Leta i den här bloggen

måndag 23 maj 2016

Veckans Skiss #109

Hej hektiska maj, jag lät impulsen styra utan tanke och följde Veckans Skiss #109 (se länk).
Jag ville använda de fina tejprullarna i regnbågens färger jag fick med från Sirap i Paris PL/pocket-box som jag börjat prenumera på. 

Skissen jag följde var Cizas skiss:



och här är min tolkning denna vecka: 



Jag har använt transparanta färgglada stickers med text och lite andra text-stickers som jag hade i gömmorna. Dessutom använde jag Sirap-i-Paris stickers-"knappen" i mitten av fotot. 

6 kommentarer:

  1. Helt enkelt underbara färger och härlig tolkning!! Mums!! Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna, jag blev själv nöjd denna gång!

      Radera
  2. Vilken härlig layout du gjort, gillar allt det färgglada och collaget med foton Jättefin tolkning och tack för att du är med oss på VS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det är så kul att tolka skisser så jag kan inte låta bli!

      Radera
  3. Läckert! Så färgglad och snygg tolkning av skissen! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är de där tejprullarna underbara... Jättesnygg tolkning av skissen. Gillar den massor! Härlig inspiration får man av den! Tack för att du är med och tolkar VS! kram Åsa

    SvaraRadera