Leta i den här bloggen

måndag 11 april 2016

Veckans Skiss #103

Eftersom jag precis blivit ny medlem i Design teamet för Project LIfe i Norge, har jag halkat efter på Veckans skiss. Men nu tar jag tag i det igen och har inspirerats av Cizas skiss, som var perfekt för att göra min så kallade "PL-LO":



Jag har gjort följande tolkning:
 Många foton från Valborg och sen blev det utspridda tejpbitar istället för att samla det på ett ställe som i skissen, (som jag egentligen först planerat).

Vår gäst Siri had gott lös på silver-tejpen när hon pysslade vid mitt pysselbord så vad passade inte bättre än just silver-washi-tejp på det här uppslaget!


En liten rolig detalj är att jag från början skrivit ut "gillar" från min silhouett, men klippte bort "r"-et och satte mellan g och i. Kallas återanvändning!

Tack för titten!

4 kommentarer:

  1. Vilken härligt kreativ tolkning av skissen! Gillar! Grattis till DT platsen! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig och fin tolkning, underbart att se hur olika det kan bli. Jag tycker det är svårt med många foto, men du har gjort det kanonbra. Grattis till DT platsen från mig också och tack för att du tolkar VS!

    SvaraRadera