Leta i den här bloggen

måndag 21 december 2015

Veckans Skiss #90

Hej, min nya hobby är nu även Memory Planner. Jag följde Veckans Skiss #90 (se länk).


Så jag kommer sätta in extra blad i den. Jag vet att mina bokningar med kunder/kollegor innebär eventuella bokningar med flera tidsförslag och vill då inte kladda ner memory plannern i onödan, så därför gjorde jag det här bladet för januari. 

Här kan jag skriva in de förbokade alternativen av datum, som  jag ska hålla koll på, och i vita bladet bakom står mer info om förbokningarna. Nu kanske det redan finns något "kladd"-blad i den här plannern, jag får kolla och prova mig fram. 

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du använder skisserna till detta, denna sidan blev jättefin, gillar bakgrundspappret och skrivmaskinen, kul! Tack för att du är med och tolkar VS och jag önskar dig en God Jul!

    SvaraRadera
  2. Superfin tolkning av skissen! Skrivmaskinen är riktigt snygg! Tack för att du är med och tolkar VS och God Jul! Kram Åsa

    SvaraRadera