Leta i den här bloggen

tisdag 26 maj 2015

CiLi in Papers utmaning maj lifta

Titta på den här härliga layouten hos Cili in Papers (se länk), den fick vi lifta. Eftersom det är första gången jag gör den här stilen hade jag riktigt svårt att få till det, alltså en riktig utmaning.

Här kommer min lift, på mitt sätt. Jag har liftat väldigt mycket märker jag: jag ville ha med 3 foton i rad och sen ville jag också ha selfies och fick det dubbelt pga att jag stod i en spegelsal. Det som jag också liftat och som jag haft så svårt att få till är all luft mellan kort och dekorationer. Jag har inspirerats av färgerna turkost, vitt och rosa.  Istället för guld använde jag silvertejp och silverstjärna (fast nu ser den svart ut). Jag har också liftat små textremsor och "hello" och små rosa och gröna plastdots och rosor och en kamera. Sen har jag liftat lite tårtformade rundlar, trianglar, selfie-titel på journalkort, häftklamrar.
Eftersom det här är en LO till en PL-sida så har jag med vecka 8 i en titel och dekorationer som har med mig att göra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar